تور استانبول

ساخت وبلاگ

هتل هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل پنج ستاره هالیدی پالاس آنتالیا

هتل هالیدی پلاس آنتالیا

هتل هالیدی پالاس آنتالیا ،مسافران و میهمانان را فارغ از هر فکری کرده و تعطیلات خوب و کاملی برای آنان مهیا کرده است . مکانهای عمومی هتل، زیبا و شیک می باشد و امکانات رفاهی بسیار عالی، لوکس و مجللی را برای میهمانان در اختیار قرار داده است.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل هم می باشد.هتل دارای فروشگاه هایی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید .صرافي در هتل وجود داردکه زمان کمتری برای تبدیل ارز اختصاص می دهید .در هتل هالیدی پالاس آنتالیا اتاق جلسه کامل مجهز موجود مي باشد.باغ هتل مکانی مناسب برای استراحت کردن می باشد .مسافران و ميهمانان مي توانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، قايقراني با کانو، تنيس، بيليارد، پرتاب دارت ، بولينگ، شرکت کنند.حتی آرایشگاهی در هتل می باشد که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی  امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.

 

هتل پورتو بلو آنتالیا

 

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در ساحل کنیالتی و یکی از طولانی ترین سواحل آنتالیا واقع شده است و در دامنه کوه بیدلر است هتل دارای استخر آب گرم ،ورزش آبی و مرکز سلامت است هتل تا مراکز تفریحی هشت کیلومتر فاصله دارد.

هتل بلیم های کلاس آنتالیا

 

هتل بلیم های کلاس آنتالیا

 هتل بلیم های کلاس آنتالیا

هتل بلیم های کلاس رو به سواحل تماشایی آنتالیا   بوده و امکاناتی نظیر استخرهای روباز و سرپوشیده،اینترنت رایگان و مرکز آب گرم به مسافران ارائه میدهد. تمام اتاقهای زیبای هتل به گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی،مینی بار،تراس و مناظر زیبای دریای مدیترانه مجهز میباشند.همه مسافران می توانند در، سونا، ماساژ درمانی و مرکز آب گرم استراحت کنند . از دیگر تجهیزات این هتل میتوان به یک جکوزی و ورزشگاه اشاره کرد.این هتل از دروازه باستانی هادریان ده دقیقه با ماشین و از فرودگاه آنتالیا ده کیلومتر فاصله دارد. تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی ارائه می کنند. رستوران این هتل ،خوراکهای بین المللی و محلی را سرو میکند. پارکینگ رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد.

 

هتل کران پلازا آنتالیا

 

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا


هتل پنج ستاره و مجلل کران پلازا ، در محیطی جذاب در سواحل شهر آنتالیا   واقع شده و روبه منظره تماشایی دریای مدیترانه است.
اتاق های هتل بسیارمجهز و زیبا است.رستورانهای این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می دهند.
پرسنل این هتل از مسافران با آداب و رسوم کشورشان به گرمی استقبال میکنند و به میهمانان در راهنمایی کردن سفرهای تفریحی کمک میکنند.

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:41

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

 

هتل پنج ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا


هتل ريكسوس پريميوم سوپر لوكس در نزديكي آنتاليا در شهر بلک مي باشد. هتل در منطقه ای به وسعت 400/000 متر مربع انبوهی از درختان ساحلی و سرو بطول يك كليومتر، خيابانهاي داخل آن و مرکز خرید و نهايتا امكانات موجود، هتل را همچون يك شهر كاملا اختصاصي تبديل کرده است. با نهصد کارمند و خدمه همه نياز هاي شما در هتل بسرعت و با كيفيت مهیا و برآورده مي گردد. اتاقهاي هتل با اندازه های مختلف برای هر سليقه اي تدارک دیده شده. مسافران و ميهماناني كه اقامت در ويلاها را انتخاب می کنند از پذيرش سريع، مستخدم و اتومبيل هاي خاص براي تردد و رفت و آمد در محوطه هتل بهره می گیرند. امكانات و خدمات هتل از قبيل مركز آبگرم، حمام تركي، سونا، ماساژ و خدمات درماني نوين مانند ماسه درماني،اتاق برف، اتاق باران خستگي سفر و كار شما را براحتي به فراموشی می سپارد . رستورانهاي هتل با ارائه چهارده  نوع و سبك غذای متنوع  باب طبع هر سليقه ايي می باشد. فرودگاه آنتاليا فقط 30 دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.

هتل بایا آنتالیا

 

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا آنتالیا

هتل پنج ستاره و مجلل بايا لارا در يك  باغ با درختان زیاد در تفريحگاه زیبای آنتالیا   واقع شده است اين هتل با محیطی آرام بخش و مدرن با طراحي زيباو جاذبه هاي زياد خود، ‌براي خانواده ها و زوجها خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. اين هتل در كنار ساحل آبی مديترانه با امکانات مدرن قرار گرفته است و شامل امكاناتي از قبیل بازيهاي مختلف،رستورانها و تريا هاي متعدد،‌ ورزشهاي آبي،‌  استخرهای آبگرم و امکانات زیاد دیگري است. پرسنل هتل با استقبالي گرم و رويي خوش از شما اوقات زیبایی را براي شما خواهند ساخت. اين هتل با فاصله 15 كليومتراز فرودگاه بين المللي آنتالیا قرار دارد

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

هتل پنج ستاره تفریحی کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل تفریحی و جذاب وزیبای  کنکورد دلوکس ، در منطقه ای باصفا و آرام ، در شرق آنتالیا و در سواحل شهر لارا قرارگرفته  که به سیتی سنتر نزدیک است و فاصله چندانی ندارد.
هرچه که بخواهید و دوست داشته باشید در این هتل وجود دارد : استخر آب گرم آرامش بخش ,اتاق های لوکس ، ساحل اختصاصی ، استخرهای مختلف ، غذاهای متنوع و نوشیدنی های فراوان ، ورزش های آبی زمین های تنیس و هیجان انگیز که با نورافکن میتوانید در شب نیز به ورزش وتفریح بپردازید و خیلی های دیگر.
شنا دراستخر آب گرم آرامش بخش ، الهام بخش,  مهیج ، نشاط آور ؛ از اقامت خود در هتل کنکورد  دلوکس  لذت ببرید.
با اقامت در هتل کنکورد دلوکس آنتالیا   که با علایق  و سلیقه های تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت ببرید و از خدمات عالی و صادقانه هتل بهره مند شوید.

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی  امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.

 

هتل پرلا مری آنتالیا

 

هتل پرلا مری آنتالیا

هتل پرلا مری آنتالیا

هتل پرلا مری ،رو به چشم انداز بسیار زیبای دریای مدیترانه است و در ساحل "کنیالتی" آنتالیا   قرار گرفته است.هتل پرلا مری، امکانات رفاهی فراوان و ساحل ارام بخش را به مسافران آنتالیا   ارائه می کند.اتاق های متنوع و مدرن هتل رو به دریا است .هتل،دارای امکانات رفاهی نظیر سالن ورزشی مجهز و استخر روباز بزرگ  است.
میهمانان عزیز تعطیلات خود را  در این هتل به آرامش سپری می کنند و از امکاناتی مانند مرکز اسپای هتل، اینترنت رایگان بیسیم ، حمام سنتی و  ماساژ ملایم  استفاده می کنند.زوج های جوان و خانواده ها در کنار ساحل آرام آنتالیا قدم زده و  لذت میبرند. 5 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد هتل دارای وسایل نقلیه فراوان است که به آسانی مسافران را به مراکز تجاری و توریستی شهر آنتالیا انتقال می دهند.در بین مسیر رستوران و تریا فراوان است.

 

مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو آنتالیا ، تور خوب آنتالیا , رزرو هتل در آنتالیا  تور آنتالیا مرداد 93 رزرو هتلهاي خوب در آنتالیا  تور آنتالیا تابستان 93 هتل كرملين در آنتالیا هتل هاي لارا هتل هاي بلك

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:38

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در میان درختهای نخل و باغهای زیبا سواحل مدیترانه قرار گرفته است و اقامت دلپذیری را همراه با امکانات رفاهی عالی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک دیده است. هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا انتخاب مناسبی از رستوران های بین المللی، تریاهای مختلف، هفت استخر شنا، مرکز آب گرم همراه با امکانات تفریح شبانه روز برای سطوح مختلف سنی برای میهمانان مهیا کرده است.  صبحانه، نهار و شام و  انواع نوشیدنی ها همراه با هزینه اتاق می باشد. مسافران عزیز می توانند از امکاناتی مانند حمام ترکی در مرکز آب گرم و ماساژ استفاده بهره مند شوند،  کودکان هم می توانند با سرسره بازی آبی و فعالیتها در باشگاه کودکان در مدت زمان اقامتشان از سفر خود لذت ببرند. اکثر میهمانان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا از ساحل و ورزشهای مختلف آبی لذت می برند. در آمفی تئاتر امکان تماشای نمایش برای مسافران وجود دارد . هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پونگ , بولینگ , اسکواش و ورزشهای دیگر را نیز دارد که علاقه مندان می توانند از ورزشهای مورد علاقه خودشان لذت ببرند.

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

این هتل 5 ستاره که بسیار شیک و لوکس است دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا،ماساژ،مرکز سلامت و آبگرم ،استخر سر پوشیده و ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای چندین فروشگاه ، یک صرافی و اتاق جلسه ی کاملا مجهز است میتوانید در باغ هتل استراحت کنید و در فعالیت های ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ،تنیس،بولینگ و پرتاب دارت می باشد

 

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

 

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

 اين هتل  آنتالیا در ساحل دیدنی و با شكوه بلك قرار دارد يكي از بهترين هتلهاي پنج ستاره آنتالیا  است كه كه در سال 2002 ميلادي با مساحت شصت هزار مترمربع ساخته شده است .سرویس :All Inclusive ( شامل : صبحانه ، نهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز، و کلیه نوشیدنی ها : نسکافه نوشابه ، چای، قهوه و آبمیوه كه در تمام طول روز و شب از این سرویس رایگان استفاده خواهید کرد .تمام اتاقها دارای یخچال ، تلوزیون ‌،‌ميني بار ،خط تلفن مستقیم ، موزیک ، سیستم تهویه مطبوع ، پذیرایی در اتاق ، گاو صندوق ،حمام ، توالت ، سشوار و کولر می باشد .

 

هتل کالیستا آنتالیا

 

هتل کالیستا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کالیستا آنتالیا

هتل کالیستا آنتالیا از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه می باشد و در فضایی به مساحت صد و بیست هزار متر مربع در میان دریا و  درختان سرو قرار گرفته است. ساخت هتل کالیستا آنتالیا در سال 2005 توسط شركت اوزكار شروع شد. مانند دیگر پروژه هاي اين شركت تاكيد بر روي كيفيت قيمت هتل کالیستا آنتالیا را به يكي از زيباترين و خاطره انگيزترين هتل هاي تركيه تبديل شده است. هتل کالیستا آنتالیا داراي ساحل ویژه ،يك اسكله تشريفاتي برای خود دارد. هتل کالیستا آنتالیا دارای 502 اتاق استاندارد ، یک اتاق لوکس بزرگ ، شصت و دو اتاق خانوادگی و هجده سوئیت است که اکثر اتاق ها ویو فضای سبز و دریا دارند . هتل کالیستا آنتالیا در منطقه بلک واقع شده است و هتل کالیستا آنتالیا شهر آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.

 

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

 

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

هتل رکسوس لارس آنتالیا

اين هتل آنتالیا  بیشترین استانداردهای لازم را با بهترين سرويس ها را برای مسافران آنتالیا  فراهم می کند و يكي از بهترين هتلهاي پنج ستاره است كه در سال 2002 ميلادي با مساحت 50،000 متر مربع ساخته شده است.
سرویس :All Inclusive Ultra( شامل : صبحانه ، نهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز ، و کلیه نوشیدنی ها مانند قهوه ،چای ، نوشابه ، آبمیوه، نسکافه كه در تمام شب و روز می توانید از این امکانات رایگان استفاده کنید
موقعیت محلی : این هتل در منطقه لارا قرار دارد و 5 کیلومتر از مرکز شهر  آنتالیا و  8 کیلومتر از فرودگاه فاصله داردو همچنین این هتل ساحل اختصاصی دارد .

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:35

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل  پنج ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیرآنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا، هتل بسیارمجلل وزیبایی  می باشد که در شهر آنتالیا قرارگرفته است . هتل  230 متر ساحل اختصاصی برای خود دارد و امکاناتی را از جمله اتاق های بزرگ ، استخر و شنا , مرکز زیبایی اندام به میهمانان خود ارائه می کند.از ویژگی اتاق ها میتوان به محل نشیمن ,سیستم تهویه مطبوع ، ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره تمام قد می باشد. بعضی ازاتاقها به دریای مدیترانه مشرف هستند.هتل در چند قدمی ساحل لارا قرار گرفته و 15 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. هتل با فرودگاه بین المللی فقط کمتر از 20 دقیقه با ماشین می باشد .هتل دلفین دیوا پرمیر دارای چندین رستوران برای  پذیرایی از میهمانان خود می باشد.رستوران "کهربا"، صبحانه را بصورت سلف سرویس سرو می کند؛ رستوران های دیگرنیز به سرو غذاهای متنوع ایتالیایی ، ژاپنی ، ترکی و مکزیکی می پردازند.امکانات تفریحی هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا شامل زمین های بسکتبال ,تنیس,  بولینگ و اتاق بازی می باشد. پارکینگ رایگان و خدمات اتومبیل نیز به میهمانان ارائه می شود.

 

 

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

 

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا است دارای اتاقهای 2 تخته،3 تخته و اتاق خانواده است .هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سر پوشیده و روباز،سالن بدنسازی،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،آؤایشگاه،زمین تنیس ،صرافی،فروشگاه،پزشک،محل نگهداری کودکان،میز بیلیارد و پینگ پنگ و کافی شاپ است و اتاقها مجهز به همهی امکانات رفاهی نیز می باشند

هتل ساحلی لارا آنتالیا

 

هتل ساحلی لارا آنتالیا

هتل ساحلی لارا آنتالیا

هتل ساحلی لارا آنتالیا در قسمت زیبا و ساحلی واقع شده است و اقامت دلپذیری را همراه با فعالیت های مختلف رفاهی برای همه اعضای خانواده تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا، اتاق های بسیار راحت و مختلف خود را به همراه امکانات پیشرفته برای گردشگران مهیا کرده است. میهمانان می توانند در مرکز آب گرم هتل ساحلی لارا آنتالیا به استراحت کنند و از سونا و استخر های روباز  و سرپوشیده آن استفاده نمایند. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای پنج رستوران می باشد که 4  رستوران هتل ساحلی لاراآنتالیا با ارائه منو متنوع از میهمانان خود پذیرایی می کنند. شش تریای هم سرو نوشیدنی های مختلف دارد و با اجرای نمایش های شبانه برای میهمانان سرگرمی تدارک دیده اند . هتل ساحلی لارا آنتالیا هفده km تا مرکز شهر زیبای آنتالیا و دوازده km تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ و ماهیگیری می باشد که علاقه مندان می توانند ورزش مورد علاقه خود را داشته باشند. همچنین هتل ساحلی لارا آنتالیا برای میهمانان و مسافران عزیز معلول نیز امکاناتی را برای آسایش این عزیزان تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای زمین بازی برای کودکان نیز می باشد تا کودکان عزیز هم از اقامتشان در هتل ساحلی لارا آنتالیا لذت ببرند.  

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در سواحل زیبای آنتالیا است و در دهکده بلدیبی واقع شده است در زمینی به مساحت دویست و پنجاه هزار متر مربع است و دارای ظرفیت سه هزار میهمان است با امکانات عالی هتل مناسب با همه ی سلیقه ها استهتل تا شهر کمر آنتالیا ده کیلومتر و تا فرودگاه چهل و پنج کیلومتر فاصله دارد

 

هتل کلاب فالکن آنتالیا

 

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل کلاب فالکن آنتالیا

شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،سونا ،استخر سر پوشیده ،استخر سرباز (فصلی) ، شیرجه ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد. نگهداری از اطفال، ارائه خدمات  و وجود زمین بازی مخصوص کودکان،سفر شما و دلبندانتان را به روزهای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.اين هتل آنتالیا  دارای فروشگاه هاي گوناگون می باشد.يک صرافي نيز در هتل قرار دارد. شما می توانید در باغ هتل استراحت کنيد.مسا فران آنتالیا  در فعاليت هايي نظير تنيس، پرتاب دارت و پينگ پنگ شرکت میکنند.و همچنین می توانند از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنند.

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا

این هتل چهار ستاره در کمر آنتالیا  واقع گردیده است و کنار دریا می باشد.دارای امکاناتی نظیر:سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , گاو صندوق ,بالکن ,حمام, سشوار, صندوق امانات, حمام, سشوار, صندوق امانات, رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, استخر روباز, حمام ترکی, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سونا ,جکوزی, ماساژ و سالن کنفرانس می باشد.

 

 

 مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو آنتالیا ، تور خوب آنتالیا , رزرو هتل در آنتالیا  تور آنتالیا مرداد 93 رزرو هتلهاي خوب در آنتالیا  تور آنتالیا تابستان 93 هتل كرملين در آنتالیا , رزرو هتل در آنتالیا ، پرواز آنتالیا

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:32

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل  آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا و جکوزی،یوگا،حمام ترکی،آرایشگاه،محل نکهداری کودکان،زمین تنیس،،صرافی،فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی،یخچال،سیستم تهویه،گاو صندوق،مینی بار،حمام با امکانات لازم و تلفن است.

 

هتل پورتو بلو آنتالیا

 

 هتل پنج ستاره  پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا


 هتل پورتو بلو آنتالیا بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات میباشد. فضای هتل دلپذیر و زیبا است و تمام امکانات رفاهی فوق العاده در این هتل وجود دارد. ساحل کنیالت  آنتالیا ، در دامنه کوه های بیدلر قرار گرفته واز طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه است .در این طبیعت زیبا آرامش و راحتی حکم فرماست  و آفتاب شکوهمند سواحل ترکیه را تجربه کنید. در استخر آب گرم و مرکز سلامتی هتل خوش بگذرانید و یا کمی انرژی صرف کرده و فعالیت های آبی و ورزش در باشگاه هتل برای خود داشته باشید.
برای عوض شدن حال و هوای خود  به مرکز تفریحی آنتالیا که در 8 کیلومتری هتل واقع شده است بروید. میهمانان عزیز عصرها یادتان باشد ، غذای خوشمزه و متنوع رستوران های شیک هتل را امتحان کنید.

 

 

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا ا است دارای اتاقهای 2 تخته،3 تخته و اتاق خانواده است .هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سر پوشیده و روباز،سالن بدنسازی،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،آؤایشگاه،زمین تنیس ،صرافی،فروشگاه،پزشک،محل نگهداری کودکان،میز بیلیارد و پینگ پنگ و کافی شاپ است و اتاقها مجهز به همهی امکانات رفاهی نیز می باشند

 

هتل فالز آنتالیا

 

هتل فالز آنتالیا

 هتل فالز آنتالیا

هتل فالز در منطقه جذاب آنتالیا  رو به درياي مديترانه قرار گرفته است.اقامت شما در این هتل خاطره انگیز خواهد بود. اين هتل پنج ستاره با ارائه امكانات درجه يك در محيطي شيك،‌ مدرن و مجلل پذیرای میهمانان می باشد. و دارای سیزده طبقه، چهارصد اتاق و بیست و دو سوئيت مي باشد. این هتل در چند قدمی موزه معروف باستان شناسي و در یک كليومتري شهر آنتاليا قرار دارد. تنها پنجاه متر با ايستگاه اتوبوس و ساير وسايل نقليه عمومي فاصله دارد. هتل داراي امكانات تفريحي فراوان از قبیل واليبال،‌پينگ پونگ ،‌ چهار زمين تنيس و بيليارد مي باشد. فاصله  هتل تافرودگاه حدودا چهارده كليومتر مي باشد.

 

مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو آنتالیا ، تور خوب آنتالیا , رزرو هتل در آنتالیا  تور آنتالیا مرداد 93 رزرو هتلهاي خوب در آنتالیا  تور آنتالیا تابستان 93 هتل كرملين در آنتالیا 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:26

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

 

تور آنتالیا   درباره آنتالیا   هتل های آنتالیا   تور آنتاليا  

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

این هتل هتلی زیبا و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد و در سواحل بلک آنتالیا واقع شده است که دارای اسکله تفریحی  و پلاژ نیز می باشد هتل تا مراکز خرید 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر نیز فاصله دارد.هتل شامل 466 اتاق است اتاقها شامل امکانات رفاهی از قبیل سیستم تهویه،گاو صندوق،تلویزیون ال سی دی و حمام مجهز می باشد.هتل دارای امکاناتی رفاهی مانند استخر سرپوشیده و روباز،سالن کنفرانس،سر سره آبی،سالنهای ورزشی و رستورانهای متعدد است.رستوران هتل انواع غذاهای مکزیکی،ترکی و ایتالیایی را ارائه میدهد.

 مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو آنتالیا ، تور خوب آنتالیا , رزرو هتل در آنتالیا  تور آنتالیا مرداد 93 رزرو هتلهاي خوب در آنتالیا  تور آنتالیا تابستان 93 هتل كرملين در آنتالیا 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:21

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

hotel vov keremlin palas antalya

با اقامت در هتل بین اللملی  و مجلل  وو کرملین پالاس و استفاده از امکانات از جمله سالن ورزش , استخر بزرگ آب گرم ، فعالیت ها و تفریحات منتوع ، از تعطیلات خود لذت ببرید.
هتل  وو کرملین پالاس آنتالیا ، با مساحتی به بزرگی 75000 متر مربع ، با علایق تمام میهمانان و مسافران سازگار می باشد. گروه حرفه ای تدارکات هتل ، در طی روز ، به برگزاری نمایش های فوق العاده شبانه وبازی بیلیارد می پردازند. باشگاه کودکان هتل با فراهم آوردن محیطی امن؛ تعطیلات کودکان و نوجوانان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.
میهمانان  ومسافران عزیزاز ورزشهای رایگان آبی متنوع و لذت می برند ؛ گشت وگذاری در غارهای اطراف و قایقرانی در ریزش آبشار را تجربه کنید. 
برای رفع خستگی به استخرهای آب گرم هتل آنتالیا  سربزنید  و حس طراوت و شادابی جوانی را تجربه کنید. حمام ترکی وسونا و استفاده از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای هتل را فراموش نکنید.هتل امکانات رفاهی برای مسافران معلول عزیز در نظر گرفته است.

 

مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، رزرو آنتالیا ، تور خوب آنتالیا 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل وو کرملین پالاس آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:09

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

دسته: هتلهای پنج ستاره آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل پنج ستاره هتلی مدرن و مجلل  است این هتل آنتالیا دارای امکانات رفاهی از قبیل  استخر روباز ، سونا ،ماساژ ، حمام ترکی و بخار ،مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، شیرجه ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین از امکانات دیگر این هتل آنتالیا خدمات نگهداری از کودکان نیز هست.اين هتل داراي سیصد و سی و چهار اتاق  استاندارد مي باشد.يک صرافي در هتل وجود دارد.دارای اتاق جلسه بسیار مجهز می باشد.اتومبيل کرايه در دسترس میهمانان قرار می گیرد.این هتل داراي کتابخانه است .ميهمانان ميتوانند در فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت و پينگ پنگ شرکت کنند.

مطالب تور انتالیا :تورآنتالیا .تور آنتالیا تابستان 93 ,  تور آنتالیا مرداد  93 تورآنتالیا  تور آنتالیا 93  تورهای ارزان آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

 

دسته: هتلهای انتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا


هتل پنج ستاره و مجلل کران پلازا آنتالیا، در محیطی جذاب در سواحل شهرآنتالیا واقع شده و روبه منظره تماشایی دریای مدیترانه است.
اتاق های هتل بسیارمجهز و زیبا است.رستورانهای این هتل آنتالیا انواع غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می دهند.
پرسنل این هتل از مسافران با آداب و رسوم کشورشان به گرمی استقبال میکنند و به میهمانان در راهنمایی کردن سفرهای تفریحی کمک میکنند.

مطالب تور انتالیا :تورآنتالیا .تور آنتالیا تابستان 93 ,  تور آنتالیا مرداد  93 تورآنتالیا  تور آنتالیا 93  تورهای ارزان آنتالیا

هتل تاپکاپی پالاس آنتالیا

دسته: هتلهای پنج ستاره آنتالیا

هتل تاپکاپی پالاس آنتالیا

هتل تاپکاپی پالاس آنتالیا

این هتل زیبا در مساحتی به بزرگی هشتاد و پنج هزار متر مربع ساخته شده است.و همه ی امکانات رفاهی لازم و مورد نیاز را فراهم آورده است.شامل امکانات تفریحی نظیر زمین بازی کودکان - اتاق بازیهای کامپیوتری - ماساژ -سرویس نگهداری کودکان - مرکز سلامت و آبگرم - شیرجه - استخر روباز - حمام ترکی - استخر سر پوشیده وسونا و همچنین شامل امکانات ورزشی مانند مرکز بدنسازی -  بازی دارت -تنیس -موج سواری - کانو - اسکواش-بیلیارد و پینگ پنگ است.

مطالب تور انتالیا :تورآنتالیا .تور آنتالیا تابستان 93 ,  تور آنتالیا مرداد  93 تورآنتالیا  تور آنتالیا 93  تورهای ارزان آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

دسته: هتلهای انتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا


هتل باشگاه "سرا"آنتالیا ، چند قدم با ساحل لارا آنتالیا فاصله دارد و در شهر آنتالیا قرار گرفته است.از خصوصیات این هتل آنتالیا میتوان به مرکز زیبایی اندام،استخر آب گرم ،اتاق های مجلل و چندین استخر اشاره کرد.
همه ی اتاق های این هتل، مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای بوده و به سبک کاخ های باشکوه عثمانی طراحی شده است.مسافران از خدمات زیبایی بدن و صورت و حمام ترکی هتل استفاده می کنند.این هتل دارای باشگاه تناسب اندام با تجهیزات مدرن و مربیان خصوصی میباشد. بچه ها میتوانند از امکانات تفریحی هیجان انگیز بهره ببرند باشگاه کودکان نیز با ارائه محیطی ایمن و با انواع بازی و کارتونهای جذاب بچه هارا سرگرم و شاد میکند.
رستوران سرا با تنوع غذاهای بین المللی و ترکی از میهمانان عزیز پذیرایی میکند و همزمان میهمانان میتوانند از سواحل دیدنی و نیلگون ترکیه تورآنتالیا  لذت ببرید. فاصله هتل تا فرودگاه تنها به مدت 15 دقیقه با ماشین است.

مطالب تور انتالیا :تورآنتالیا .تور آنتالیا تابستان 93 ,  تور آنتالیا مرداد  93 تورآنتالیا  تور آنتالیا 93  تورهای ارزان آنتالیا

هتل مرمر آنتالیا

دسته: هتلهای پنج ستاره آنتالیا

هتل مرمر آنتالیا

هتل مرمر آنتالیا

این هتل پنج ستاره در بلندی  فالز تورآنتالیا قرار گرفته است ،و رو به  چشم انداز زیبای مدیترانه است.این هتل آنتالیا دارای طراحی بی نظیر و بسیار مدرن میباشد.و همچنین دارای تفریحات ورزشی نظیر قایقرانی در دریاچه مصنوعی است.این هتل آنتالیا در موقعیت جغرافیایی عالی واقع شده است

مطالب تور انتالیا :تورآنتالیا .تور آنتالیا تابستان 93 ,  تور آنتالیا مرداد  93 تورآنتالیا  تور آنتالیا 93  تورهای ارزان آنتالیا

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های پنج ستاره آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:04

هتل جمیرا تاور امارات دبی

 

دسته: هتل های پنج ستاره دبی

هتل جمیرا تاور امارات دبی

هتل جمیرا تاور امارات دبی

هتل پنج ستاره و مجلل جمیرا تاور امارات دبی، در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است و اتاقهای بزرگ این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم پر سرعت ,پذیرایی در اتاق،طبقه ای مخصوص بانوان،پانزده رستوران وتریا که انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.هتل دارای چهارصد اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است که مجهز به حمامهای لوکس و مدرن هستند،دو مرکز سلامت،بالکن آفتاب گیر،استخر شنا و اتوبوس برای دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل دبی است

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

هتل القصر دبی

 

دسته: هتل های پنج ستاره دبی

هتل القصر دبی

هتل القصر دبی

هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

 

دسته: هتل های پنج ستاره دبی

هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

هتل پنج ستاره سوفیتل دبی در ساحل جمیرا و در شهر جدید دبی واقع شده است. این هتل تنها یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی دبی فاصله دارد و رو به دریای خلیج فارس است.دارای رستورانهای خوب، سونا و امکانات ورزشی مدرن است. اتاقهای بزرگ هتل مجهز به تلویزیون LCD ،اثاثیه ، بالکن  اختصاصی و حمام با دوش جدا نیز است.. پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است.ر

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

هتل تاج پالاس دبی

 

دسته: هتل های پنج ستاره دبی

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

هتل پنج ستاره و  مجلل تاج پالاس دبی دارای اتاق هایی به مساحت  شصت و یک متر مربع است و دارای امکاناتی از قبیل استخر،اتاق های لوکس، و شش رستوران است. ایستگاه مترو چند قدم با هتل فاصله دارد.اتاق ها با طراحی مدرن نیز تزیین شده اند. اتاقها امکاناتی از قبیل کف پارکت، مبلمان کلاسیک، اینترنت رایگان،  حمام لوکس و تراس اختصاصی بزرگ رو به چشم انداز زیبای شهر دارند. همچنین هتل ،آپارتمانهایی را در دسترس میهمانان قرار میدهد.هتل شش رستوران و تریا دارد که انواع غذاهای بین المللی را ارائه میدهند.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

هتل برج العرب دبی

دسته: هتل های پنج ستاره دبی

هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی

 

هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

 

دسته: هتل های پنج ستاره دبی

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

این هتل پنج ستاره تنها پنج دقیقه تا بازار طلا دبی نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل ورزشگاه ،استخر روباز،سونا نیز هست. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،میز کار و یخچال بوده و به سبک شرقی و عربی تزئین شده اند. هتل دارای چهار رستوران میباشد که یکی از آنان لبنانی است و رقص عربی به همراه موسیقی زنده برگزار میکند. و سه رستوران دیگر به ترتیب خانه استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی به میهمانان خود ارائه میدهند.باشگاه گلف دبی تنها پنج دقیقه تا هتل نیز فاصله دارد. پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

هتل شرایتون دیره دبی

 

دسته: هتلهای چهار ستاره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل شرایتون دیره دبی

هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید دبی قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگری نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

هتل رامادا دبی

 

دسته: هتلهای چهار ستاره دبی

هتل رامادا دبی

هتل رامادا دبی

هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی ارزان,رزرو تور دبی ,

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های دبی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 19:00

پارک شهر کیش

دسته: دیدنی های کیش

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافران به ارمغان آورده است.

مطالب تور کیش:

روستای باغو کیش

دسته: دیدنی های کیش

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش

ساکنان این جزیره در زمانهای قدیم در قسمت های جنوب غربی و شرقی و شمال شرقی سکونت داشته اند و روستای باغو از روستاهای قدیمی این نواحی نیز است که در جنوب غرب کیش واقع شده است.و هم اکنون در این روستای قدیمی جند خانوار دامدار نیز ساکن است.و در امد اهالی این روستای باغو از طریق دامداری و کشاورزی نیز حاصل می شود.

مطالب تور کیش:

چتر پاراسل کیش

دسته: دیدنیهای کیش

چتر پاراسل کیش

 چتر پاراسل کیش

یکی از تفریحات سرگرم کننده و تفریحی کیش برای کسانی که به کیش سفر کرده اند چتر بازی در ارتفاعات دریای کیش است در این ورزش مهیج چتر پاراسل به یک قایق پر سرعت متصل میگردد و با سرعت حرکت میکند تا چتر ارتفاع بگیرد.شما در این ارتفاع منظره های زیبای کیش و آب های زلال آن را تماشا خواهید کرد از دیگر تفریحات کیش بانانا،شاتل،و خفاش سواری یا تیوب سواری نیز هست

مطالب تور کیش:

کشتی یونانی کیش

دسته: دیدنیهای کیش

 

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

این کشتی بزرگ در قسمت غرب جزیره کیش به گل نشسته است و از نمادهای تفریحی جزیره کیش محسوب می گردد.این کشتی در سال چهل و پنج در راه یونان بوده است که در این جزیره به گل نشست و پس از تلاش هشتاد روزه هیچ کس قادر به در آوردن این کشتی نشد.

مطالب تور کیش:

پارک ساحلی سیمرغ کیش

دسته: دیدنیهای کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

این پارک ساحلی در قست جنوب شرقی جزیره کیش ودر مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش ست این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر است در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در این پارک فضای مخصوص بازی کودکان نیز هست که شامل پینگ پنگ،پیست اسکیت،مسیرهای پیاده روی،آبنما،سرویس بهداشتی،و ایستگاه دوچرخه سواری نیز هست.

مطالب تور کیش:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دیدنی های کیش, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:58

بازار خیابان لاورا آنتالیا

دسته: مراکز خرید آنتالیا

بازار خیابان لاورا آنتالیا

بازار خیابان لاورا آنتالیا

این مرکزخرید یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین بازار های آنتالیا است در این بازار می توانید انواع غذا،آجیل،سبزیجات، و میوه را تهیه کنید

مطالب تور آنتالیا:

مرکز خرید تانزاس آنتالیا

دسته: مراکز خرید آنتالیا

 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

این مرکز خرید از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی است.طبقه اول این بازار انواع غذاهای محلی و با کیفیت را ارائه میدهد.در طبقه ی دوم این مرکز خرید انواع لباس ها،وسایل تزیینی و لوازم الکترونیکی از برندهای بین المللی است. اینمرکز خرید دارای پله برقی بزرگی است که برای حمل لوازم به دومین طبقه استفاده می شود.

مطالب تور آنتالیا:

مرکز خرید تانساس اچ آنتالیا

دسته: مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا ( Tansas/h ):

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.

 

مطالب تور آنتالیا:

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

دسته: مراکز خرید آنتالیا

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند

مطالب تور آنتالیا:

مرکز خرید دیپو آنتالیا

دسته: مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 

این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است

مطالب تور آنتالیا:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:55

غار کارائین آنتالیا

دسته: جاذبه های آنتالیا

درباره آنتالیا   دیدنی های آنتالیا   تفریحات آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

این غار کارائین یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا محسوب میشود.این مکان تفریحی در شرق کوه چان و سی کیلومتر از شهر آنتالیا فاصله دارد.از ویژگی های منحصر به فرد این مکان متعلق بودن به دوران پارینه سنگی است. این غار کارائین از قدیمی ترین مکانهای سکونت در کشور آنتالیا ترکیه است.این غار یک ورودی جدا دارد که با نور خورشید روشن می شود بعضی از آثار باستانب به صد و شصت هزار سال قبل از مسیح بر میگردد.

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : جاذبه های آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:51

هتل رویال وینگس آنتالیا

دسته: هتل های آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس

این هتل 5 ستاره بسیار مجلل می باشد و دارای دویست و سی متر ساحل اختصاصی است هتل دارای اتاقهای بزرگ ،استخر شنا،سالن بدنسازی است و اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره،پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه هستند.هتل تا مرکز شهر پانزده کیلومتر و تا فرودگاه کمتر بیست دقیقه با ماشین است.هتل رویال وینگس دارای چندین رستوران است که رستوران صبحانه را به صورت سلف سرو میکند.و انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را ارائه می دهند.هتل دارای چند زمین بازی است مانند زمین بسکتبال،بولینگ،تنیس و اتاق بازی است .

مطالب تور آنتالیا:

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

دسته: هتل های آنتالیا

تور آنتالیا   درباره آنتالیا   هتل های آنتالیا   تور آنتاليا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

این هتل هتلی زیبا و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد و در سواحل بلک  آنتالیا واقع شده است که دارای اسکله تفریحی  و پلاژ نیز می باشد هتل تا مراکز خرید 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر نیز فاصله دارد.هتل شامل 466 اتاق است اتاقها شامل امکانات رفاهی از قبیل سیستم تهویه،گاو صندوق،تلویزیون ال سی دی و حمام مجهز می باشد.هتل دارای امکاناتی رفاهی مانند استخر سرپوشیده و روباز،سالن کنفرانس،سر سره آبی،سالنهای ورزشی و رستورانهای متعدد است.رستوران هتل انواع غذاهای مکزیکی،ترکی و ایتالیایی را ارائه میدهد.

مطالب تور آنتالیا:

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

دسته: هتل های آنتالیا

تور آنتالیا   درباره آنتالیا   هتل های آنتالیا   تور آنتاليا

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا است دارای اتاقهای 2 تخته،3 تخته و اتاق خانواده است .هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سر پوشیده و روباز،سالن بدنسازی،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،آؤایشگاه،زمین تنیس ،صرافی،فروشگاه،پزشک،محل نگهداری کودکان،میز بیلیارد و پینگ پنگ و کافی شاپ است و اتاقها مجهز به همهی امکانات رفاهی نیز می باشند

مطالب تور آنتالیا:

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

دسته: هتل های آنتالیا

تور آنتالیا   درباره آنتالیا   هتل های آنتالیا   تور آنتاليا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا و جکوزی،یوگا،حمام ترکی،آرایشگاه،محل نکهداری کودکان،زمین تنیس،،صرافی،فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی،یخچال،سیستم تهویه،گاو صندوق،مینی بار،حمام با امکانات لازم و تلفن است.

مطالب تور آنتالیا:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های آنتالیا, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:48

گومبت بدروم ترکیه

دسته: دیدنی های ترکیه

گومبت بدروم ترکیه

 

 منطقه گومبت ترکیه واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم ترکیه  است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.ترکیه

شهرک Sakl Kent ترکیه

دسته: دیدنی های ترکیه

شهرک Sakl Kent ترکیه

 

این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی ، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای كوهستانی باكیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است . در ماههای مارس و آوریل مسافران علاوه بر اینكه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسكی بپردازند این امكان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را كه شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل كنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نیز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گرفت . همچنین در این شهرک میتوان از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه كه شامل حیواناتی چون آهو و بزكوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید .

مسجد بایزید ترکیه استانبول

دسته: دیدنی های ترکیه

مسجد بایزید ترکیه استانبول

 

این مسجد یکی از مسجدهای تاریخی شهر استانبول میباشد که به دستور بایزید دوم سلطان و خلیفه امپراتوری عثمانی ساخته شد.. ساخت این مسجد پنج سال به طول انجامید ( یعنی از سال ۱۵۰۱ - ۱۵۰۶ میلادی).  معمار این مسجد یعقوب شاه بود. طاق‌های بالای مسجد توسط ستون‌های سنگی نگه داشته شده‌ و گنبد روی ستون‌های سنگی ساخته شده است. در کناره های سقف گنبداین مسجد مانند ایاصوفیه نام‌های الله، محمد ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین به خط ترکی عثمانی حک شده است.

موزه آك سرا ترکیه

دسته: دیدنی های ترکیه

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"

 


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا واقع شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان میباشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است .
آدرس : محله زنجيريه ،خيابان فابريکا ، پلاک 44
تلفن : 2131667 (0378)
اين موزه تمام ايام هفته بجز روزهای یکشنبه ازساعت5 /8 صبح الی 5 بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است .

 

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"

 

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دیدنی های ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:44

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

دسته: هتل های ترکیه

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

دسته: هتل های ترکیه

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید

هتل آیمینی ترکیه آنکارا

دسته: هتل های ترکیه

 هتل آیمینی ترکیه آنکارا

 

هتل ایمینی ترکیه دارای خدمات عالي میباشد ، استراحت و آرامش در اتاقهایی این هتل پاکیزه و با کارکنان متعهد و حرفه ای میهمانان این هتل را راضی میکند . امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس ها و همچنین اتاق های خانوادگی است تا خانواده ها آرامش خاطر بیشتری داشته باشند. خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، فکس و کپی و سرویس ایاب و ذهاب که شامل هزینه میباشد از دیگر امکانات این هتل است. دیگر خدمات این هتل شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعت آماده پذیرش مسافران میباشد، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان میباشد.

 هتل هپی الگانت ترکیه آلانیا

دسته: هتل های ترکیه

 هتل هپی الگانت ترکیه آلانیا
 

این هتل 130KM فرودگاه آنتالیا ترکیه و 8KM مرکز شهر آلانیا و 30KM فرودگاه آلانیا قرار دارد . امکانات این هتل شامل سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، مینی گلف ، والیبال ساحلی و همچنین دارای استخر  سرپوشیده ، روباز و استخر مخصوص بچه ها و همچنین آکواپارک و جکوزی میباشد.

 

هتل جو ماریوت ترکیه آنکارا

دسته: هتل های ترکیه

 هتل جو ماریوت ترکیه آنکارا

 

از امکانات این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) را میتوان نام برد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است . اين هتل داراي 413 اتاق است . همچنین يک صرافي در هتل وجود دارد . همچنین اتاق جلسه و ضیافت کاملا مجهز در هتل وجود دارد . همچنین برای علاقه مندان به ورزش نیز دارای مرکز بدنسازی میباشد. همچنین دارای  وان آب داغ ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و سرویس ایاب و ذهاب  که شامل هزینه میباشد.

مطالب تور ترکیه:

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل,های ترکیه, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:38

مسجد نگارا مالزی

دسته: دیدنیهای مالزی

مسجد نگارا مالزی

مسجد نگارا مالزی

این مسجد بزرگ که مسجد ملی مالزی است و یکی از مهمترین مساجد مسلمانان کوالالامپور مالزی به شمار می آید.مسجد نگارا در سال 1965 افتتاح شد و به سبک مسجد مکه طراحی شده است مسجد نگارا مالزی با ظرفیت پنج هزار نفر است که در بین سیزده هکتار باغ قرار گرفته است.افراد غیر مسلمان در زمانهای غیر از نماز میتوانند به مسجد بیایند.پوشش مناسب برای وارد شدن به مسجد الزامی است.آرامگاه افراد مشهور مالزی در نزدیک این مسجد است.

مطالب تور مالزی:تور مالزی کوالالامپور ,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی ,تور مالزی تابستان 93 ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی از مشهد

غار باتو کوالالامپور مالزی

 

دسته: دیدنیهای مالزی

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو یا غار میمونها در شمال کوالالامپور مالزی به فاصله ی سیزده کیلومتر واقع شده است.این غار بزرگ و با شکوه در قرنهای گذشته محلی برای سکونت بومیان مالزی بوده است و در قرن نوزدهم به مکان مقدس معروف گردید.این غار بزرگ دارای سه غار است که غار مقدس و یا معبد از مشهورترین غارهای مالزی نیز است به دلیل و جود معبد مقدس هندوها که در ارتفاع صد متری غار در سقف گنبدی شکل غار قرار گرفته است.این غار در زمان جشن هندوها هزاران بازدیدکننده دارد.

مطالب تور مالزی:تور مالزی کوالالامپور ,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی ,تور مالزی تابستان 93 ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی از مشهد

مسجد جامع کوالالامپور مالزی

 

دسته: دیدنیهای مالزی

مسجد جامع کوالالامپور مالزی

مسجد جامع کوالالامپور مالزی

این مسجد که یکی از قدیمی ترین مساجد کوالالامپور مالزی است و در محل اتصال رودهای گومباک و کلانگ و منطقه ی تون پرا مالزی قرار گرفته است. این مسجد توسط معمار هوبوک در سال 1909 طراحی و ساخته شد .اولین نماز جمعه به دستور سلطان سلانگور در این مسجد مالزی برپا گردید.این مسجد در زمانهای قدیم به عنوان قبرستان مالایی ها بوده است.این مسجد به سبک مراکشی و مغولی و کمی اسپانیایی طراحی گردیده است.

مطالب تور مالزی:تور مالزی کوالالامپور ,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی ,تور مالزی تابستان 93 ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی از مشهد

تین هو مالزی کوالالامپور

دسته: دیدنیهای مالزی

تین هو مالزی کوالالامپور مالزی

تین هو مالزی کوالالامپور

این معبد باشکوه مالزی که بر بلندی یک تپه قرار گرفته است و نوساز است و در سال هشتاد و نه میلادی ساخته شده است. این معبد مالزی به دلیل معماری سنتی و نوین و ستونهای سرخ رنگ نظر هر بیننده ای را جلب می کند.بیشتر چینی ها مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار میکنند و در این معبد طالع بینان طالع شما بیان میکنند.

مطالب تور مالزی:تور مالزی کوالالامپور ,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی ,تور مالزی تابستان 93 ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی از مشهد

برج کی ال کوالالامپور مالزی

دسته: دیدنیهای مالزی

برج کی ال کوالالامپور مالزی

برج کی ال کوالالامپور مالزی

این برج که از بزرگترین و مهمترین بناهای کشور مالزی است در منطقه ی بوکیت ناناس مالزی واقع شده است.و 4 امین برج مرتفع و بلند جهان به شمار می آید.این برج که به ارتفاع چهارصد و بیست و یک متر است و یک برج مخابراتی است توریستهای زیادی را از سراسر دنیا جذب میکند.افراد می توانند با دوربین های نصب شده در بالاترین نقطه ی برج به تماشای شهر بپردازند

مطالب تور مالزی:تور مالزی کوالالامپور ,تور مالزی و سنگاپور ,قیمت تور مالزی ,تور مالزی تابستان 93 ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی ,تور مالزی از مشهد

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : دیدنی های مالزی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:34

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر

دسته: هتل های مالزی

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

این هتل 4 ستاره که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و تا فروشگاهها ،مراکز تفریحی و رستورانها فاصله ی کمی دارد هتل بین مرکز خرید بوکیت بینتانگ و برجهای دوقلو واقع شده است.هتل نزدیک ایستگاه مترو و مرکز همایش است.هتل دارای استخر روباز ،خدمات آب گرم و اتاقهای مدرن و زیبا است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو میکند

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

دسته: هتل های مالزی

هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

 هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره سانوی ریزورت مالزی دارای محیط مجلل و مدرن است و در محیطی عالی واقع شده است.همه ی اتاقهای این هتل بسیار تمیز و راحت است.هتل دارای امکاناتی مانندمرکز آب گرم ،ماساژ درمانی ،استخر ،خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی کودکان هتل شامل چهار صد و سی و نه اتاق است و چندین فروشگاه و یک صرافی در هتل وجود دارد.هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس و بولینگ است

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور

 

دسته: هتل های مالزی

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

دسته: هتل های مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور مالزی واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل کروس کوالالامپور مالزی

دسته: هتل های مالزی

هتل کروس کوالالامپور مالزی

هتل کروس کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره کروس در محیطی عالی واقع شده است و تا برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه و تا ایستگاه راه آهن دو دقیقه فاصله دارد.مقابل درب ورود هتل، ایستگاه اتوبوس دو طبقه وجود دارد.هتل دارای اتاقهای مجهز و رو به باغ ،استخر،سونا،صرافی ، بار و سه رستوران است.این سه رستوران انواع غذاهای بین المللی،ژاپنی و مالزیایی و نوشیدنیهای گوناگون را سرو میکنند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل هالیدی این ریزورت پنانگ مالزی

دسته: هتل های مالزی

 هتل هالیدی این ریزورت پنانگ مالزی

 هتل هالیدی این ریزورت پنانگ مالزی

این هتل چهار ستاره که در پنانگ مالزی واقع شده است در منطقه ی ساحلی باتو فرینگی مالزی واقع شده است.این هتل با چشم انداز زیبای دریا و ورزشهای آبی مسافرین زیادی را جذب کرده است.اتاقهای این هتل که با چوب طراحی گردیده است دارای حمام مجهز،پارکینگ رایگان،تلویزیون با گیرنده ماهواره،اتاق بازی است.هتل دارای سالن بدنسازی،خدمات ماساژ،رستوران با فضای باز و ارائه انواع غذاهای بین المللی و محلی است هتل تا مرکز شهر مالزی سی دقیقه فاصله دارد و چهل و پنج دقیقه تا فرودگاه مالزی نیز فاصله دارد.
 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

 

دسته: هتل های مالزی

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو میکند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

  •  

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

دسته: هتل های مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی است حدود پانصد متر تا برجهای دوقلو مالزی فاصله دارد.اتاقهای هتل دو قسمت هستند بسیار مدرن و مجهز می باشند دارای حمام مجهز و اتاق کار هستند.هتل دارای خدمات لباسشویی و خشکشویی،سونا،استخر ، زمین تنیس ،رستوران ممتاز با غذاهای ژاپنی و متنوع و تریا است.

تور استانبول...
ما را در سایت تور استانبول دنبال می کنید

برچسب : هتل های مالزی, نویسنده : arezu istanbullnet بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت: 18:28